110301 - april april, fast mars mars.

2011-03-01, 19:26:36 / Kategori: my words
Idag har jag shoppat med mamsen. Det slutade med 7 böcker på bokrean (ego woman av Gynning, två första böckerna i vampire academy en undomsserie typ twilightstuk, andra boken om en djupt deprimerad och självdestruktiv tonåring, gucci krigen, paris hiltons bok och tillslut en chicklit av hon som gjort shopaholic-böckerna som jag inte alls minns namnet på nu). Dessutom blev det lite smink på hm, och sen ett fantastiskt gott smaksatt kaffe från telogott! Irish cream. Så gott att jag är sugen på en kopp just nu. Och jag drickar annars typ bara kaffe på morgon, om jag inte har kaffesällskap alltå. Dessutom satte jag och C fast skyddsplasten på telefonen idag, nästan så stressande att jag ville dööö. Tråkiga inlägg, men thats all i have. Intw mycket händer i mitt liv. Förutom om 9 dagar, då kommer frugan på besök och sen åker vi på kryssning till Helsingfors över helgen med våra karlar. Det ser jag fram emot iallafall!!

Anja

ah det kaffet ar sa javla gott!!!!!! fick lite sma cravings nu.. mitt liv bestar av snabbkaffe! puss



2011-03-09, 02:49:29



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?