110130 - lite nytt i garderoben gillar vi

2011-01-30, 17:03:57 / Kategori: my words
Imorgon ska jag ta fingrarna ur... och åka till fristilen för att säga upp det. Vilket tjat, men ibland liter jag av otrolig beslutsångest att jag vill slita av mig håret. Igår köpte jag mig ett nytt träningslinne från hm. Det gula som jag visade er för några dagar sedan, fast i svart. Det fick bli ett sånt eftersom gult inte fanns och jag ides inte beställa. Så nu är jag taggad på att få inviga det, precis som alla nya kläder jag köper. 

Dessutom lurade mamma mig att köpa lite nya underkläder idag oxå, på rea så det var lika så bra. Det värsta när man gått upp mycket i vikt är att inte ens underkläderna passar.

Nu ska jag gå och pussa på Christoffer så han börjar göra planksteken någon gång. Och så ska jag skynda på mina muffins så jag får smaka någon gång. Det luktar bra här.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?