110224 - easy come, easy go

2011-02-24, 13:40:21 / Kategori: my words
Jag kanske borde ha dåligt samvete när jag har beställt slutfaktura på Nokian och hela mitt abonemang och samtidigt beställt en Iphone. Men det har jag inte. Inte det minsta faktiskt. Och det blev ännu mindre när jag fick lönen. Tror det är den största lönen jag fått hittills faktiskt. Och konstigt nog blev det "billigare" att köra en slutfaktura på första abonemanget och beställa nytt tillsammans med ajfåpnen än att köpa en olåst telefon (för att vara noga så blev det en skillnad på 2000kr). Och hur det kan bli det? Jo jag räknar bort månadsavgiften och bara ser klumpsummorna - för månadavgift kommer jag ha vilket fall som hellst. Så blev det den här gången för min del.

Och jag vill ju så gärna ha ett fint skal till ifån så jag sitter och letar lite olika. Sen kom jag på att på expert kan man göra personliga skal med sina egna bilder. Testade att göra på den finaste bilden jag har på Big, och jag tyckte det blev så fint! Annars har jag i tankarna på att ta en bild på Big tillsammans med min fina gudson, för dom två har en plats i mitt hjärta som ingen kan ta ifrån dom, dom är mina små glädjespridare :)


Jag skulle minst sagt få ett unikt skal om jag gör det här :)


Eller varför inte det här skalet? tyckte om det massor! HÄR kan man köpa det.

Har hittat så många jag vill ha faktiskt! Synd att man inte kan använda alla på en gång ;) Eller att man ens hade någon telefon än som skalen ska sitta på, haha.

linaa vikken pina

oh kan man göra egna vad häftigt. i butiken eller?



2011-03-01, 06:14:27 URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?