110223 - the whole world stops and stares for a while.

2011-02-23, 11:33:49 / Kategori: my words
Somnade som en stock igår, både jag och Big. Skönt att ha tröttat ut killen! Idag tänkte jag att vi ska träna kontaktövningar, följsamhet och ta en längre promenad. Dessutom måste jag städa. Och så tänkte jag att jag skulle ha köpt lite tyg. Dels för att göra nya gardiner till köket och för att klä om kökssoffan. Vill ju egentligen köpa nya stolar, men det får vänta ett tag till.

Christoffer har kommit på att han vill bygga en bar. Och jag vet inte riktigt hur han hade tänkt att det skulle bli, men han bad så snällt igår "snälla, kan jag inte få bygga den, jag betalar allt och om det inte blir bra så säljer jag den eller slänger". Haha, gör som du vill då ungefär :) Och mitt "krav" är iallafall att jag får köpa bokhyllan som jag tänkt på så länge till vardagsrummet. Så jag skulle tro att snart blir det en tur till Ikea igen :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?