110219 - äntligen

2011-02-20, 00:21:30 / Kategori: my words
släppte krampen och swich så var jag klar med i-väntan-på-den-riktiga-doppresenten-presenten. Vad det blev visar jag en annan dag men jag kan säga att den har en knytning till den riktiga presenten :) Nu ska jag gå ut med hunden och sova ett par timmar innan det är dags att kliva upp och göra sig iordning inför morgondagen. Vi ska lämna Big i Brunflo redan klockan 9 och vara i kyrkan halv 11. Skulle tro att det blir lagom full rulle imorn! Jag önskar att jag kunde visa er den underbara bilden Christoffer tog på mig och Lucas idag när vi satt i soffan och mös. Jag älskar den ungen, min fina lilla gudson! 


det fick istället bli en underbar gammal bild på min guldklimp!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?