110211 - bakisdag?

2011-02-11, 17:48:17 / Kategori: my words
Vilken dålig vecka jag har haft. Inte nog med att det blev ett träningspass, dessutom har jag mått så himla illa och haft huvudvärk. Nu börjar jag känna mig lite bättre, p e p p a r p e p p a r t a i t r ä ,  men har fortfarande grym huvudvärk. Christoffer sitter vid datorn och babblar (spelar) och jag har tråkigt. Hade velat varit ute med systrarna Qvist eftersom det var längesen jag var ut. Men eftersom jag redan är "bakis", hehe dålig jämförelse jag vet!  så får jag snällt stanna hemma. För att klargöra så är jag INTE BAKIS och jag är INTE MED BARN. Jag vet att folk har en tendens att läsa mellan raderna och hitta på egna sanningar, hmf! 

Jag har haft några fuskdagar med maten oxå, och det är tack vare att Christoffer sa att när man är sjuk får man och ska man äta vad man vill. Hehe, inte mig emot. 

Funderar på om jag ska sätta mig och pillra med naglarna istället för att inte ha något att göra. Alltid något. Skulle vilka ha nya stämplar till min konad. Leopard och zebrarandigt. Mums. 

Ps. Mina utslag har inte blivit bättre, vafan?!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?