110206 - underbar träningsvecka

2011-02-06, 18:05:35 / Kategori: my words
Trots mer jobb än vanligt i veckan, och en heldag med huvudvärk/lätt migrän igår så har jag hunnit iväg på Stepin fyra gånger den här veckan. Och efter en veckas träning där så känns det helt rätt. Har mycket mer lust att träna nu och motivationen är på topp. Dock har jag insett en sak som är negativt. Och det är att när jag står på crossen så är tvn ner vinklad lite för mycket att den är mestadels för mörk att se hela bilden om jag inte lutar mig frammåt. Men det var väl ungefär det. 

Men veckans träning har bestått av
Måndag : 40 minuters cross / 4,47km
20 minuter simning
Onsdag : 40 minuters cross  / 5,15km
30 minuters styrketräning
Fredag : 60 minuters Pump
Söndag : 60 minuters simning

Efter fredagens pump har jag en äcklig träningsvärk i benen. Jag tog mig knappt ur sängen varken igår eller idag. Känner mig som en 90årig kärring. Dagens simning var därför inte planerad. Men efter att jag och mina pojkar hade varit nere på isen och tagit en härlig promenad och fikat varm choklad&ägg så skulle Christoffer iväg och fixa bilen. Så jag kände verkligen inte att vara hemma så jag passade på att njuta av en liten egenstund på badet och bara koppla bort all stress. Det var meningen att jag skulle fortsätta in i realaxen, men jag insåg att bussen gick 40 minuter senare så det fick bli en snabbis i bastun istället. På onsdag lovar jag mig själv att koppla av i realaxen efter ett härligt träningspass, för det är jag värd!




Snart ska jag äntligen iväg och klippa&färga igen!
Gillar dock mitt hår på den här bilden, vi får se hur det slutar på tisdag ;)



Sofia

HEJA HEJA! FORTSÄTT SÅDÄR ÅSA! :D:D



2011-02-06, 20:31:04 URL: http://sofiarebecca.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?