110401 - april april

2011-04-01, 12:40:37 / Kategori: my words
Är det bara jag som vill skriva april med två l? Aprill aprill.

kom precis ner från förrådet där jag spenderat minst 1,5 timme. Jag har städat, oj vad jag har städat! Men sen kom jag på att jag måste slänga in alla grejer som ska slängas eftersom de måste på tippen istället för vårat soprum. Det gjorde mig riktigt ledsen. Har massa kvar att kolla igenom, gamla skolpapper (är det nån mening att ens spara de?!), Christoffers alla grejer och böcker - alla mina böcker!! Insåg att jag har massor av barn&ungdomsböcker som jag tillome skulle kunna sälja för nån krona. Och sen insåg jag hur mycket böcker jag har. Massor! Två knökade lådor. Plus en stadiumpåse här i lägenheten. Och jag har ingen bokhylla än så jag kan inte stälka upp dom heller, fy skam att dom bara ska ligga i samla damm :) idag ska jag läsa klart om Carrie, det blir min andra bok på mindre än en vecka. Minns inte när jag läste så mycket senast, men jag gillare. Nu ska jag upp o hämta lådan med kläder som ska upp på tradera, även ett par helt oanvända skor! Hör o häpna ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?