100930 - segare än kola

2010-09-30, 13:14:05 / Kategori: my words
I förrgår skrev jag att com hem helt plötsligt säger upp både våran tv (och ersätts med zappa i och för sig) och vårt bredband som vi fortfarande egenltigen har bindningstid ett år till på. Men lika glad är jag för det, för igår beställde vi nytt bredband från något som heter T3. Vet inte alls vad det är men det är iallafall ett 100/10 mot vårat 24 eller vad det är vi surfar på nu. Dessa siffror säger mig egentligen ingenting förutom att vårt bredband kommer gå såå myckt snabbare än hittills, hoppas jag.
Idag är en småseg dag, vi (alltså jag och Big eftersom husse jobbar) är inne trots det fina vädret. Vi håller på och städar, eller ja ska städa iallafall. Tänkte att efter det ska vi gå iväg till ängen och mysa lite och träna på följsamhet och lite trix :) Blev inbjuden till scrappcaffe i tandsbyn ikväll, så jag får se om jag kanske åker dit en sväng eller om jag ligger utmattad på soffan ;) På måndag ska mamma och jag iväg på ikea vilket jag ser fram emot! ska köpa lite smått och gott tänkte jag till lägenheten och kanske ta en svängom på Birsta oxå :)
eeehhh jahaaa var det städning idag eller vadååå? ehhhh



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?