100930 - kanske dags att..

2010-09-30, 16:41:55 / Kategori: my words
Det börjar kanske bli dags att sätta sig ner och göra en ny header. Men jag har inte tid just nu.. För i sovrummet är hela sängen full med massa grejer som ska plockas ihop. Och i vardagsrummet står 3 burar som behöver städas. Och i köket står hela diskbänken full med disk. Och i köket finns det oxå mat som behöver lagas. Och på toaletten finns det massa vikt tvätt som borde läggas in i garderoberna. Och på toaletten behövs det oxå städas. Och överallt i lägenheten behövs det dammsugas och skuras. Och blommorna behöver vattnas. Och diverse grejer behöver dammtorkas. Men jag har ingen ork till det nu. För när C kommer hem ska vi ta en promenad bort till ängen igen och leka med Big. Det gäller att prioritera här i livet!!

Dessutom hoppas jag att gubben som ringt på sofforna faktiskt köper dem oxå, ett problem mindre i min lilla värld.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?