100930 - en redig kvinna...

2010-09-30, 15:42:18 / Kategori: my words
....löser allt själv, eller hur?!

Jag vet inte om jag har berättat att min sladd till min bärbara dator gick sönder dagen innan (!!) vi skulle åka till London, vilket var i april. Jag hade suttit vid den ett tag och satte den på soffan för att gå iväg en sväng, och då ser jag hur hela datan bara sniglar sig ner för soffkanten när jag reser mig upp och i slowmotion landar på elsladden. Jippi, som att det behövdes när vi skulle åka till London.

Iallfall så har jag varit utan sladd sen dess eftersom det inte alls fanns utrymme för att köpa en ny när vi precis hade kommit hem, och sen har jag glömt bort det lixom eftersom jag sitter vid Christoffers data hela tiden nu. Nån gång i somras kom jag på att nu jävlar ska jag köpa en ny sladd, så jag gick på alina där jag köpte den och det enda dom kunde erbjuda var en sladd för 5-6 hundra. För dyrt tyckte snåla Åsa och gick på Kjell&co. Fick det härliga priset 650kr där och då blev jag less. Bad C kolla runt på nätet om jag inte kunde få tag på en för 4-5hundra spänn istället, eftersom jag inte har en aning om ens vad jag skulle ha för sladd eller vad den heter, men som ni vet när man ber folk göra saker så antingen finns det inte (eftersom det inte fanns på dom vanligaste sidorna som netonnet eller typ onoff) så jag blev utan iallafall. 

Idag fick jag nog och tog saken i egna händer. Och vet ni vad? Jag hittade en på den första sidan jag fick upp på google. Hade lite problem med att säkert veta vilken jag skulle ha så jag ringde till dom och bad om hjälp. Killen frågade hur grejen som ska in i datan såg ut och vips fick jag upp den sladden jag skulle ha. Så jag beställde den. Och till min stora glädje så gick den bara på 328kr med frakten inräknad!! Ibland är man för bra alltså. Nöjdtjej.se


snart kan jag äntligen använda min egen dator igen!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?