100923 - jag behöver DIN hjälp!

2010-09-23, 10:41:39 / Kategori: my words
Nu behöver jag eran hjälp!
Vi har helt tappat intresset för chillorna och degusarna så därför vill jag att dom ska få komma till ett nytt bra hem (alltså INTE som ormmat!!). Snälla, vet ni någon som är intresserad så be dom skicka ett mail ([email protected]) eller ringa mig! Det gör mig så ont att behöva sälja dom men det är för deras egna bästa eftersom vi varken har tid eller intresse för dem längre.
Uffe och Göran som älskar att vara ute och springa och att mumsa russin!


lilla Piff, nyfiken och har mycket spring i dom där små benen!


Puff, den lite mer försiktiga men är ändå en sprallig kille som bla gillar att springa&mysa innanför tröjan :)


pojkarnas burar, följer med pojkarna. förutom dom stora burarna får man oxå med lite mat och sand och de grejer jag har kvar. När man köper Piff6puff följer den bruna hurtsen med, den tillhör lixom "möblemanget", om man inte vill ha den får man göra vad man vill med den men jag kommer inte ta kvar den.

Pengarna är inte viktiga utan att de kommer till ett bra hem!
säljer dom därför med burarna för 500kr/par!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?