100920 - ett uppvaknande!

2010-09-20, 09:29:54 / Kategori: my words
jag tänker inte kommentera valet igår, för det gör andra så mycket bättre. Istället tänkte jag berätta om mitt uppvaknande häromdagen, nånting jag hade förträngt kom ifatt mig. Tidningen vasalöpet kom i brevinkastet och då minns jag.. Jag och mamma ska åka tjejvasan 26 februari! Dessutom kom jag på, jaha vart ska vi bo den helgen? Typ alla hotell och vandrarhem är fullbokade (här bannar jag mig själv att jag inte bokade tidigare) och det boende som finns är rum eller del i rum i olika stugor, och ett hotell 4 mil bort från Mora för 2500. men så hittade jag Hansjö stugby där det fanns en stor stuga (55kvadrat) för 860kr/ natt så den skyndade jag att boka. så, i slutet av februari ska vi alltså till dalarna och åka tjejvasan. det kommer bli roligt, hellst eftersom mamma inte ens har några skidor (!!!) och dessutom har hon inte stått på skidor sen grundskolan. gissa vem som kommer få sig härliga skratt ;) 

Anna

Hejar för fullt på er bägge!!!!!!



2010-09-20, 10:36:23

Anja

Åh shit vad kul!!! Ni kommer få ett härligt minne för livet :D



2010-09-20, 14:40:19



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?