100908 - countdown!

2010-09-08, 07:29:31 / Kategori: my words
hehe, upptäckte nu när jag skrev rubriken att det är countdown idag! 10 09 08, he he. Jag är sjukt stel efter pumpen igår, död åt Tengil! Så jag avbokade Easylinen för aldrig att jag kör det med världens träningvärk! Det får bli en långpromenad i min ensamhet (eftersom Big inte ska gå sånna sträckor än).

Men först, vad sjutton gör jag vaken redan innan sju? jo, det var en liten hundrackare som ställde sig på mitt ansikte och markerade att nu är det dags att gå ut. Han är bättre i magen nu, han var lös och slemmig i söndags men nu är han normal igen efter ett par dagar på ris och fisk som annars va så mumma att han gärna hade ätit det hela tiden. Men tuvär, husses fiskelycka var för dålig för det iår ;) Nu ska jag lägga mig i soffan med ännu fler kuddar och kolla på film, igår blev det ju min nya favoritfilm PS I love you. Om det är nån som har tips på fler underbara tjejfilmer (eller andra filmer för den delen) så lämna en kommentar :)

Linnéa

The Last Song =)



2010-09-08, 19:46:15 URL: http://linneav.bloggplatsen.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?