100907 - oh lord..

2010-09-07, 12:03:35 / Kategori: my words
Helgen har gått och veckan har startat om på nytt. Och jag går och väntar på en viss bebis som jag ville skulle komma ut igår, men jag fick bara beskedet om att den trivs för bra där inne i tant Ela* s mage så den skiter i vad jag säger. Hmf, då fortsätter jag gissa på 10de, och kommer inte den lymmeln då, då kommer den på utsatt datum den 13de, eller varför inte den 12e på min namnsdag?! ;) Jag är trött på att vänta, jag vill träffa filurisen nu :)
So, long time no seen som det verkar. Jag har helt enkelt inte suttit vid datorn utan jag har jobbat och stått i, och umgåtts med Ida och André, och mamma för den delens oxå, och så har det varit great lake. Och så har jag spenderat massa tid i våran sköna soffa som jag älskar. Och jag är så trött och har ingen energi tilöl nånting alls, inte ens att följa LCHF. Men jag skulle tro att jag kommer få en hel del uppmunntrande ord av Anja när hon kommer idag för en massage. Just nu erbjuder jag massage en timme för hundra kronor! dessutom har jag fler behandlingar för max 125kr styck, välkommen att höra av dig!
Appropå att jag är så trött och slut, jag tror att jag ska gå ut en stund innan Anja kommer för att få lite Dvitamin, och ta en kopp kaffe. För vet ni vad jag ska göra ikväll? Jajjemensan, ikväll har jag bokat in BodyPump 19.30 för mig och Ida. ska bli så skönt och jag ser fram emot det!
Fick just ett sms av Anja att hon kommer snart, och jag som ska sätta upp bänken och diska först, he he dags att skynda!

Linnea

Så fort min bebis är ute så ska jag minsann köpa en massage av dig! Det har du mitt ord på! :)



2010-09-07, 12:51:04 URL: http://linneav.bloggplatsen.se

Anja

åååh jag är fortfarande rofylld och avslappnad sen massagen, det var SÅ skönt!!! Signe kom nyss hem och blev avis på min massage, så jag har nog en till kund till dig ;)



2010-09-07, 17:28:31 URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?