101130 - elak igen

2010-11-30, 22:21:30 / Kategori: my words
Idag blev jag sådär riktigt elak igen för att folk fan inte ens kan respektera andra. Och inget mer än så, men nu är det så att Uffe&Göran fortfrande är kvar här hemma. Det jag blir så less på är att allting blir så utdraget! Inte nog med att Piff dog i fredags, idag tog jag bort Puff och nu måste jag boka in avlivning för dom oxå till nästa vecka eftersom jag jobbar till torsdagkväll, sen julfest och sen på fredagmorgon flyger jag och C till Stockholm över helgen. Jag orkar fan inte med alltihop för det är tillräckligt mycket skit ändå. Så är det någon som vill ha Uffe&Göran så hör av er innan mitten av nästa vecka! Vill ju hellre att dom ska leva vidare för dom har fortfarande många år kvar.. Det enda kravet jag har är att du ska vara SERIÖS!!!!



Items by Johanna

Tack för att du upptäckte mitt skrivfel! haha, det blev lite tokigt med den 12/7 :)



2010-12-01, 18:37:43 URL: http://item.blogg.se/

Sofia

Men Åsa, tusen tack för en så fin kommentar! :D



2010-12-02, 10:59:29 URL: http://sofiarebecca.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?