101105 - idag blev jag elak.

2010-11-05, 14:30:31 / Kategori: my words
Idag blev jag elak. Pappa blev oxå elak. Kärringarna på systembolaget borde... låsas in och nyckeln borde kastas.
Pappas kompis fick "köpa ut" åt mig idag. Och som sagt så är jag 21(!!) så jag har absolut åldern inne. Men om jag gör en längre historia kort så har mitt leg gått ut, passet var kvarglömt hemma, pappa fick inte köpa mina jävla flaskor vin för han skulle då langa (?!!!). Så det slutade med att kompisen fick gå in en extra gång för att köpa det där jäkla vinet i en annan kassa. Jag kan säga att både pappa och jag blev väldigt elaka på kärringen som satt i "min kassa" och jag blev väldigt ful i munnen där inne på bolaget. Men nu har jag iallafall 1,5 liter vin tills ikväll ;) 

Tänkte att jag ska sätta igång och locka mitt lååånga hår med min nya söta lilla plattång, sen ska jag börja sminka mig inför ikväll. Vill ni få tag på mig ikväll så bör ni leta i Fjällsta eller på Tandsbyns bygdegård. För ikväll kör vi halloweenfest för hela slanten!

Jag var Iprenmannen för två år sen :


Tyckte om den klädseln alltså ;)

För tre år sen var jag häxa, visst var jag skrämmande?! :)


Frågan är hur det blir iår? Om jag säger såhär, det är enkelt och jag har inte köpt nån speciell utstyrsel. Hoppas jag kommer trivas som när jag förvandlades till Iprenmannen ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?