100629 - hemskt mycket hej!

2010-06-29, 16:56:07 / Kategori: my words
Äntligen har jag bestämt mig för att komma tillbaka till min gamla hederliga blogg! Så dagen till ära har jag suttit inne i skrubben, trots att det är så varmt, och påtat på en ny design. Vad tycks? Jag är inte nöjd med hur det ser ut när mans ka kommentera, men just nu hittar jag inte vart man ändrar. De är jobbigt att kolla på kodmallar hela dagen vettni :)

Hur tycker ni den nya designen är? Skriv och kommentera vad ni tycker och vad jag kan förbättra!

Anledningen till varför jag återkommit hit är för att Viktibloggen's syfte gick ur tiden (haha) eftersom jag varken är aktiv Viktväktare eller ens försöker att gå ner i vikt. Dessutom var vi inte så aktiv där längre som ni kanske har märkt som följt oss där? Nu känns det som att jag kan börja bli personlig igen på en helt annan nivå! :) Men för att det ska fortsätta vara kul att skriva, så vore det kul om ni kommenterade också ;)


Sofia

Jag ska läsa! :)



2010-06-29, 17:37:08 URL: http://sofiarebecca.blogg.se/

aNJA

Men gud så trevligt!! Du får se till att hålla den flitigt uppdaterad :)



2010-07-01, 03:29:44



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?