101221 - det här med att vara hundägare....

2010-12-21, 18:22:43 / Kategori: my words
Big har inte tappat alla valptänder. Han blir 8 månader den 27de. Ringde till både Ejra och Djursjukhuset för att höra vad det går på att dra dem, och det är inte billigt. Många dyra tusenlappar som kvinnan på djursjukhuset sa. Dessutom så skulle han sövas. Jag undrar vad jag gruvar mig mest för. Den fruktansvärda kostnaden eller det faktum att Big skulle sövas. Antagligen sövas. Pengar är inte allt men det underlättar. Men huvudsaken är att min lillkille är frisk. 

Enligt kvinnan på djursjukhuset var det ingen brådska utan att jag kan vänta till jan-feb med att åka dit och i så fall dra dem. Och enligt kvinnan på Ejra så ska jag börja försöka rucka lite på dem och ha dragkamp med Big för att de ska lossa. Jag hoppas att de kan lossna av sig själv, för jag vill inte söva honom. 

Det är det här som är nackdelen med att vara hundägare.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?