101216 - du är ett skämt

2010-12-16, 13:59:57 / Kategori: my words
Jag har bara en sak att säga. thephonehouse är ett jävla skämt. Jag tecknade en försäkring på telefonjäkeln när jag köpte den (tyckte det var bäst eftersom jag ska ha den i 2 år, jävligt dum deal) och den skulle kosta 374kr/kvartal. Det var i mars. Ringde idag eftersom telefonen krånglar till tusen dels med batteri och hänger sig/stänger av sig själv och för att kolla om dom drog pengar i slutet av november och för att kolla hur det blir om ajg lämnar in den nu. Fick till svar att nej vi kunde inte dra pengar av dig bla bla bla. Och så får jag veta att dom inte dragit en enda räkning på hela året!! Vilket betyder att jag kommer vara tvungen att punga ut 3x374kr när dom ska dra pengarna igen, alltså på nyår. Och grejen är att jag VET att jag haft pengar på kortet och dom har mitt rätta kontonr så felet är ENBART deras! Skitföretag. Jag tänker aldrig aldrig aldrig mer köpa en telefon från dom. 

Iallafall så gick jag upp på vinden för att leta upp en gammal telefon, och gissa vad? trots röran där uppe så lyckades jag hitta telefonen, plus tre andra, på första försöket ;) så nu har jag min gamla Sony Ericsson K770i - den bästa telefonen jag någonsin haft!!! Synd bara att den sluta sålts :(



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?