101213 - lucia

2010-12-13, 10:22:44 / Kategori: my words
Och förkylningen den frodas. Börjar kännas som att den täppta näsa börja sätta sig i bihålorna oxå. Och högra halsmandeln har börja svälla upp. Har inte tagit temp av de enkla anledningarna att jag inte känner mig febrig och för att jag aldrig har feber (förutom om jag typ är dödssjuk). Sa till frugan igår att jag skulle dra i mig tre whiskeysar idag, frukost lunch och middag. Men jag har ångrat mig nu, vilket rävgift. Dessutom tror jag att det skulle knocka mig mer än vad de skulle göra nytta ;)

Tänkte egentligen åka ner på stan en snabbis för att köpa C's sista julklapp (och för att testa jackan igen!!) men jag orkar verkligen inte idag. Jag ska bli frisk tills torsdag, punkt! För då åker vi till Hede och Särvsjön för att fira jul eftersom mamma jobbar julafton, och för den delen så är det "christoffers jul" iår, alltså att vi är tillsammans med hans familj på julafton. Herregud, det här blir fjärde julen vi firar tillsammans, shit!

Fuderar på om jag ska ta mig råd att klippa mig nu på torsdag oxå? Eftersom jag har tjockt hår så blir det inte så fint när det växer ut lite nu när jag är korthårig.. Antingen eller lixom..







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?