101212 - dagen till ära...

2010-12-12, 10:39:15 / Kategori: my words
Jag har visst dragit på mig en såndär onödig förkylning igen, vilket typ händer vartannat år (?!) för mig. Men dagen till ära har jag nästäppa, halvont men kliande i halsen, förjävlig hosta och huvudvärk. Tack för den. 

Idag ska jag, C och Big ner på stan en sväng och hämta min datafläkt. Fick den i julklapp av C för flera månader sen, men den gick sönder en massa (flera av propellrarna flög bort) och igår gick vi iväg för att byta den. Bara det att när vi sen kom hem från stan, då kom vi på att påsen var borta. C hade hängt den så fint i ett av båsen på stadiumet när han testade byxor och sen hängde den kvar där.. Ungefär som det brukar vara alltså :) 

Jag kan inte sluta tänka på den där snygga pälsen jag tetsade igår, såååå sjukt fin :) Givetvis fusk, men naggande god!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?