101209 - i skinnimitation...

2010-12-09, 13:12:00 / Kategori: my words
Jag tänkte skriva rubriken 101209 - elak IGEN! men jag ångrade mig, även om jag blir lite elak. 

I tisdags var jag på stan och shoppade upp i stort sätt alla mina pengar som jag hade kvar, eller ja, dom allra sista gick åt igår när jag betalade på vetrinärstationen.. Iallafall, jag blev på jätte shoppinghumör så jag köpte ett mattande topplack, en concealerpensel, Cover all Mix från MUS, mini parfym (15ml/160kr) DKNY Be Delicious fresh blossom, en topp på rea, en klänning (eventuellt för nyår) och ett par leggings i skinnimitation från HM Divided. Idag upptäckte jag att leggingsen har spruckit i grenen! Som om jag fått bristningar hela jäkla hönan! Så nu sitter jag och funderar på hur och när jag ska gå och reklamera skiten. För det måste jag väl kunna göra?!!



ja, ni ser ju hur dom ser ut?!!

Linnéa

Jag vet inte vad jag skratta åt mest: Det faktum att det faktiskt ser ut som om hela tjofräsen har spruckit eller det faktum att du även tagit kort på din tjofräs XD



2010-12-09, 22:00:58 URL: http://langstroem.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?