101207 - elak IGEN....

2010-12-07, 21:51:16 / Kategori: my words
Nu börjar jag bli less på min rubrik, jag är visst inget annat är elak snart! Men idag blev jag riktigt elak på Big. Hundskrället har varit upp på köksbordet och mumsat i sig en nästan hel matlåda med kyckling med grönsakstäcke. Till och med så fräck att han gör det medans husse står och diskar. Så nu vill jag ut med kökssoffan, det åbäket, och köpa ny köksmöbel. Har hittat en snygg grupp på blocket, men just nu finns inte dom pengarna.. Får hoppas jag får mycket pengar i julklapp så jag kan köpa ett sånt OCH en bokhylla till vardagsrummet! :)



Antinget en sånhär grupp eller en med svart bord och vita stolar vill jag ha :)

Linnéa

Såna där stolar och bord har mamma. Ibland ger dom ifrån sig ett härligt "prutt-ljud" när man sätter sig :P Är en väldigt rolig avbrytare om du har en tråkig middag någon gång ;)



2010-12-08, 09:56:37 URL: http://langstroem.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?