100831 - en vanlig dag i vårat liv?

2010-08-31, 12:00:51 / Kategori: my words
igår var det valpkurs igen, och Big är så duktig! mamma blir så stolt! :) <3     ( här ska det vara ny rad men det funker inte eftersom jag uppdaterar från mobilen) igår innan valpkursen så åkte vi på mio och bonusmöbler och kollde på soffor. och på bonus slog vi till på en stoooor soffa med två härliga divaner. lite impulsköp sådär ;) vi har pratat om att köpa en ny men det är svårt att få pengarna att räcka och ska vi spara så skulle vi inte kunna köpa nån förns om ett halvår-år. så det känns ändå bra, nu ska vi bara bli av med massa plast och wellpapp som ligger i hela hallen, och så dom gamla sofforna och vardagsrumsbordet. Dessutom kommer jag sälja Uffe&Göran och Piff&Puff för vi har inget intresse kvar. så är det någon som vill ge pojkarna den tid de behöver så lämna en kommentar, att dom kommer till ett bra hem är mycket viktigare än pengarna!!  jag tror att vi kommer få till det mysigt här hemma så småning om :) idag ligger jag bara i soffan med Big och väntar på att C ska komma hem igen så vi kan åka med lite skräp, och ikväll ska Ida komma och så ska vi bjuda på middag, det blir nog Anjas pestokyckling faktiskt :) sen ska vi hämta mamma och mormor, mina små gummor ;) men nu ska jag halvsova i vår fantaskiska impulsinköpta soffa ;) 

Anja

hehehe men vad roligt att du lagar så god middag! det gjorde jag med nämligen... ;) enjoy!



2010-08-31, 19:41:32



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?