100826 - varsågod

2010-08-26, 15:52:58 / Kategori: my words
Det ringde precis en man i kanske 35års åldern. Han ringde från Spärrservice där jag har flera försäkringar (för nycklarna och alla mina och C's kort som bankkort och körkort). Han pratade väldigt ordentligt och blev tyst efter varje påståenden för att jag skulle svara med ett "ja" eller "okej". Efter en stund börjar jag prata och han säger "varsågod" typ tusen gånger. Varje gång jag börjar prata så avbryter han mig med varsågod. Jag blir väldigt fundersam och börjar fundera på om han sitter och prata med någon annan bredvid. Så fortsätter han fråga, när jag vill säga något så avbryter han med "varsågod" . Tillslut lessnar jag på att han avbryter och blir irriterad och säger att om han som försäljare ska försöka sälja på mig någonting (försäkringen är jag iof. intresserad av) så ska han fan inte hålla på att avbryta mig. Han ber om ursäkt och precis när jag ska börja prata igen så säger han åter igen "varsågod". Då blir jag så irriterad att jag sa. han, eller förresten, någon annan från Spärrservice, är välkommen att ringa någon annan dag eftersom han har irriterat upp mig så mycket att jag inte längre är intresserad. När jag lägger på i örat på honom så hör jag han säga "men sluta nuuu". Klick, han är borta ur luren.

varsågod, dryga jävel.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?