100826 - lullarna mommor, lullarna!

2010-08-26, 10:25:43 / Kategori: my words
Kom på att jag inte har visat vad jag och C gjorde i söndags, förutom att åka och handla och städa (OCH tvätta) så bakade vi bullar! Det blev närstan 90 st så nu har vi hela frysen full. Hur ska det gå för mig när bullar är typ det godaste som finns?! Eller som lilla C sa när han var liten och han hade tappat ut alla bullar - lullarna mommor, lullarna!









Färdiga bullar, mumms!

Anja

men vad kul att ni bakade tillsammans!! då förstår jag varför du bakade :) supersvårt att hålla sig när man är sugen dock, men jag tycker faktiskt inte att livet ska handla om förbud! puss



2010-08-26, 11:42:03 URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/

Susanne

Mumma med bullar du! Ser ruskigt goda ut! :D puss babe



2010-08-26, 12:51:08



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?