100826 - jag ska måla hela världen lilla mammaaaaa

2010-08-26, 10:18:36 / Kategori: my words
Fast riktigt så blev det nog inte igår. Vi åkte till Brunflo strax innan 6 och när vi kom fram hade Ida köpt grejer dels till hemmagjorda vårrullar och till egen sushi. Wow va LCHF tänkte jag då. Avokado och fet fisk (lax), det är ju som gjort för mig. Så vi rullade, och rullade och tillslut fick vi till väldigt fin mat. Beskåda min vackra sushi :)
Finn ett fel på bilderna!












Precis, Andrés pizza! Haha :)




Ida gjorde fina, och supergoda(!!!!) vårrullar oxå :)
Efter att vi ätit klart efter 8 så blev det ingen målning heller, så vi får göra det nån annan dag :) Det är så skönt att André fått jobb i Sverige igen, för nu kan vi umgås, inte bara på helgerna utan även veckorna :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?