100824 - music in my life

2010-08-24, 14:32:14 / Kategori: my words
Sitter och försöker ladda upp mp3n med ny och bra mysik, men jag hittar inget istortsätt. Borde ha spotify i telefonen. Eller jag har det, men jag borde ha premium så jag kan lyssna. Men då måste jag köpa nya lurar och det har jag inte råd med. Så det sket sig. det blir Christoffers gamla mp3 utan batterilucka som får förse mig med musik eftersom C vägrar ge mig sin  gröööna ipod. Därför surar vi lite till tycker jag.
Ska snart iväg en sväng med Big, sen ska jag jobba. Och imorn ska Big och jag ner på stan för att träffa Emma. Min... fyrmänning kanske det blir? Eller tremänning? haha, får nog reda ut det imorn när vi ses kankse ;)
Har kramp i ryggen nu efter att ha suttit här flera timar så nu måste jag och hunden ut i regnet :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?