100823 - ni är tråkiga

2010-08-23, 11:20:22 / Kategori: my words
Ni är så tråkiga på att kommentera, därför tänker jag inte lägga upp receptet på gårdagens middag som är en extraordinär middag som återkommer med jämna mellanrum. Too bad.

Istället tänkte jag säga hur mycket jag äääälskar att sitta i telefonkö, allra helst när lillkillen biter i pipisar. Det finns inget bättre. Anledningarna till att jag var tvungen att sitta i telefonkö var för att jag fått ett papper från The Phone House där dom snällt och trevligt berättade att jag inte betalat min trygghetsförsäkring och om dom inte hört något från mig inom 14 dagar så kommer försäkringen sluta gälla. Eftersom jag satt i kö i säkert 10 minuter å skickade jag ett fint litet mail till dom (från telefonen försäkringen gäller) där jag skrev att jag jättegärna hade betalat den där räkningen, om dom bara kommit ihåg att skicka ut räkningen. Jag har inte fått svar än.
Och för den delen tycker jag att när företag skickar ut fullmakt för att få dra pengar från mitt konto borde skriva i bättre vart och hur man ska fylla i så att det blir riktigt. Eller varför inte ha ett och samma ställe man ska skriva i. Blir min fullmakt tillbaka skickad kommer jag skita i att betala. Eller funkar det inte så?
Jag har inte fått i mig min kaffekopp än så jag är drygare än Yes. Fast faktiskt drygare, för igår hällde C ut säkert en deciliter av det gröna guldet, bara sådär. Då förstår ni varför diskmedlet är lika drygt hos oss.
För jag ska slänge mig i soffan med Big nu och fixa naglarna. Sen vet man aaaldrig vad som händer.

Anonym

Fika vilken dag som helst (nästan) passar oss! :D



2010-08-23, 17:24:48 URL: http://sofiarebecca.blogg.se/

Anja

men söta du! ditt senaste inlägg var den 19e aug och idag är det 23e, så det har inte funnits så mycket att kommentera :) jag vill jättegärna ha receptet på din extraordinära middag - gillar Åsa så gillar Anja!

förresten tänkte jag lägga ut lite lchf-recept på bloggen ikväll.... inspiration till att inte fuska med bullar kanske? ;) hihi

puss!



2010-08-23, 18:47:54



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?