100819 - blubb

2010-08-19, 14:41:50 / Kategori: my words
Jag vill veta om bebis har kommit, annars tycker jag att du ska svara på mitt sms tant Ela!!

Inne igen efter en mysig promenad med koppelträning. Big är superduktig! Snart ska vi åka ner mot stan och möta upp våran favorit, farbror Ida. Jag ska visa henne in i Fristilen-världen och förhoppningsvis blir hon nya tränings-mate! Efter några timmars vila(?!) så ska jag tillbaka till jobbet klockan 18. Så det blir en snabbmiddag hemma efter träningen, typ kokta ägg eller så för annat finns inte hemma.

Haha, jag tycker synd om de ställen jag beställer ifrån ibland. Jag&Emelie beställde en varsin parfym häromdan ju, skrev att de skulle levereras till min adress. Fick mail dagen efter att min parfym DKNY pure skulle komma in om ett par dagar och fick därför förfrågan om jag ville att dom skulle skicka Emelies parfym i förväg, utan extra kostnad. Visst tyckte jag och bad dom skicka den till Hede (jag skrev specifikt att den parfymen skulle dit och DKNY skulle till min adress) så slipper jag strula när den kommer. Visst det gick fint. Idag upplyste hon om att det var DKNY pure som fanns inne så att dom skickar den till den senaste adressen jag uppgav och sedan den andra parfymen till min adress. PANIK! Nejnejnej. Så jag panikringde till dom och förklarade läget, att dom skulle skicka parfymen som fanns inne till min adress, och den andra till Hede när den kom in. Haha, ibland blir det struligt, men jag fick ett toppenbra bemötande och tjejen i luren var väldigt trevlig även fast jag strulade för dom (eller ja, vi missförstod varandra kanske). Så nu väntar jag på att få hämta ut min nya parfym om ett par dagar :)
Igår åt jag kolisar så det bara skrek om det, hårdbröd med hummus. Men jag hade en anledning tyckte jag, dessutom va jag starving!! Idag kör vi på igen med njutningsmetoden :) (länk till massamassa lchfrecept)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?