100818 - badabada

2010-08-18, 12:41:06 / Kategori: my words
Big var tvungen att bada idag, väl i badkaret såg det ut som att han skämdes men han stog snällt still så mamma fick tvätta bort lortfläckarna, efteråt var han så glad och det var riktigt kul! Vi har fått vår första läxa från kursen nu, ska bli kul att träna passivitet, gå i koppel och inkallning mm. :)
Imorse åkte Emelie hem igen, tomt och tråkigt. Dessutom måste jag ta tag i städningen och det är ju kul, eller nåt... Gick till tvättstugan när jag vinkade av henne och Christoffer imorse, strax innan sju. Båda tvättstugorna var ledig så jag hämtade den blytunga tvättkorgen och kånkar den till tvättstugan. Där möts jag av en utländsk kille som säger att båda tvättstugorna är tagna. Helskotta!!! Dum som jag var bokade jag ju ingen av tvättstugorna med min plopp så det var bara att gå tillbaka snällt igen. Måttligt glad! Men jag fick en tid mellan 11-15 iställe så det är bara att bita ihop. Ibland går det bra, eller hur...



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?