100814 - och skalman han är tlööööött!

2010-08-14, 17:20:33 / Kategori: my words
Ja, tröttare tjej. Bestämde mig för att köra LCHF igen med början igår, så därför åt jag tacogratängen som blev kvar till frukost, sen fikade vi hallan&blåbär med mörkchoklad droppad över och grädde till hos mamma idag. Nu står fläskfilégratängen i ugnen medans C diskar. Är egentligen inte ett dugg hungrig, men jag ska jobba ikväll tills imorn och så vill vi ta vara på en mysig stund tillsammans, så man får väl offra sig ;)
Jag funderar på att börja skriva goda LCHFrecept, beroende på om det finns nåt intresse alls av det? Funderar på om jag ska skriva dom här i bloggen eller gamla viktibloggen. Så, låt höra vad ni tycker!

Nu måste jag ta ut gratängen och äta innan jag måste springa på jobbet, tjihooow

Anja

SKRIV HÄR! SKRIV MÅNGA! Jag läser och slukar allt :) Så kan jag försöka kontra med nåt litet recept på min blogg!



2010-08-15, 10:13:33 URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?