100813 - fredagsdate

2010-08-13, 10:46:17 / Kategori: my words
Om några timmar kommer min kära vän Anja hit på lunchdate, Big&jag tänkte bjuda på tacogratäng a'la LCHF - spännande va! Jag sitter och funderar fram och tillbaka - LCHF igen eller inte?? Jag mådde bra (förutom dom första dagarna då jag kände mig baaaakis) och min mage var inte lika uppsvälld och gasig som den är nu. Jag var pigg och framförallt inte sötsugen eftersom blodsockret håller sig stabilt. Jag skrev för några dagar sen att jag inte ska börja med någon diet eller så, men jag håller nog på att ändra mig ;P

Igår kom min kära syster hit och lekte med mig hela dagen! Har inte träffat henne på evigheter, men det är alltid lika roligt! Vi gick på lillänge och köpte lite pipisar till Big och mat&vattenskålar till hennes katt som vi gick iväg och köpte. En riktig tjockis :D

Nu måste jag ta mig i kragen och börja städa innan Anja kommer, måste duscha oxå, och börja med gratängen. Skriver sen om den var lyckad eller inte, vill ha ett proffsutlåtande först ;) tjingeling!

Marielle

SV: Hej Åsa! Ja valpar är på gång:) Beräknad att komma v. 37 så det ska bli roligt!

Har du skaffat dig en hund nu ?=)





2010-08-13, 15:01:16 URL: http://yando.bloggplatsen.se

Marielle

Åh vad kul!!:D Tik eller hane? Vart köpte ni henne/han?:)



2010-08-13, 15:37:17 URL: http://yando.bloggplatsen.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?