Fy fan hur jag mår!!

2009-05-13, 11:09:31 / Kategori: my words
Somnade runt 11 igår, och sov till halv 11 idag, visst jag vaknade några gånger men orkade verkligen inte kliva upp förutom för ett toabesök. Sen kan jag lägga till att jag sov 4 timmar igår mitt på dan oxå, och gjorde ingenting på nästan hela dan. Är fortfarande trött som en gnu. Men det finns kanske en förklaring. Igår fick jag (äntligen) mens och det får mig att må såååå bra. Eller inte. GUD hur jävla dåligt jag mår! Ursäkta för lite för mycket information ;)

Till på köpet att jag mår såhär, så ska jag iväg och jobba om 4 timmar. Känns inte heller så bra måste jag säga, men det går nog bra, ska proppa i mig tabletter tills det ploppar ut genom öronen på mig.. Kanske borde ta en spring runda och hoppas på att det ska lindra lite. Men vad ska jag ät nu innan? Lyckades hälla ut nästan all fil på hallgolvet, så grattis till mig...

Nej fy, nu lägger jag av, blev ett riktigt tråkigt inlägg, men ett inlägg ändå. hejs.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?