underbart!

2009-03-11, 15:19:06 / Kategori: my words
Shit vilket väder det har varit idag! Det tog jag och firade med en tur med skrillorna på medvinden, hur skönt som hellst! Åkte bort till Härke, och där var det stopp, vet inte varför dom inte hade plogat runt allting men det blev en tur på över 12 kilometer iallafall (plus promenad både dit och hem). Tog och drog en fetvurpa oxå, tror båda mina knän blev krossade men det är smällar (HAHA, rolig jag är!!) man får ta.

Sen händer det saker här hemma som jag inte har berättat än. Piff&Puff bråkar igen, och den här gången är jag rädd att vi inte kommer kunna sätta ihop dom igen. Vet inte varför eller nånting, bara att om vi inte är försiktiga kommer dom bita ihjäl varandra. Tänk om det händer när vi inte är hemma och kan hindra dom? Eller när vi sover? Eller när jag jobbar? Åh mina små pruppisar, ni måste bli sams :'/

Chatrine

SMÅ pruppisar? Dom där va ju så äckligt stora att man höll ju på att kräkas! Hoppas dom inte dog av hjärtinfarkt bara!



2009-03-13, 12:15:13 URL: http://csegersten.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?