tack och lov,

2009-03-24, 21:43:36 / Kategori: my words
Har precis kollat deklarationen, och jag tjänade typ 94 500 förra året. Och jag ska iallafall få tillbaka 8500 kr innan midsommar, det känns bra iallfall.

Idag har inte varit en bra dag, tänkte städa lite, gå och träna och vara ute i solen hela dagen, men när jag kom hem och så mådde jag illa och hade mensvärk så jag blev soffaliggandes hela dagen. Har kollat på massor av Grey's så det förgyllde iallafall min dag. Just nu sitter jag på hallgolvet och ska alldes snart gå och lägga mig och läsa. Har fortfarande mensvärk och mår dåligt, är på ett helvetes humör oxå. Blä, jag hatar det här :(

Imorn kommer iallafall min vän PET och hälsar på o dricker kaffe, och så ska vi hämta våra pass. Sen på kvällen ska jag jobba, så det blir lugnt. Men nu - sängen!

Anonym

LJUNKAN! Anders Ljungstetds gymnasium. Går i skolan där vettu. ;)



2009-03-24, 22:16:56

Anja

jag ringde spaab men hon finlandssvenskan marjaana eller vad hon hette skrattade när jag sa att jag bodde i London och skulle komma hem den 8 maj, och bad mig återkomma när jag kommit hem (precis som alla andra). så jag återkommer väl då, och ser fram emot ännu en sommar på sjöängen :D



(för övrigt fick jag tillbaka 3500 kr på skatten, trodde inte det var möjligt ens eftersom att jag betalade så lite skatt i somras!)



2009-03-25, 12:34:56 URL: http://[email protected]

Linnéa

Kul för er som får tillbaka på skatten, sjlöv fick man punga ut ca. 200kr detta år...=/



2009-03-25, 12:43:35 URL: http://langstroem.blogg.se/

Susanne

Titta vad jag fixat :) puss



2009-03-25, 17:26:59 URL: http://minskoblogg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?