Här krävdes det en uppdatering!

2009-03-22, 19:46:25 / Kategori: my words
Det här inlägget tillägnar jag Anja, som krävde en uppdatering så hon hade någonting att göra.

Hejsanhoppsan lillebror!
Ja nu är det ett tag sen jag uppdaterade. Har inte haft nånting att skriva om helt enkelt, ungefär som senaste tiden överlag. Har hunnit med att bowla lite (och jag vann!), hälsat på gamla grannen i Tandsbyn, tagit det ganska lugnt, ätit massor med god mat, varit ute och gått, tränat och åkt skridskor, har oxå hunnit med o varit och kollat på mammas nya lägenhet som hon flyttar in i i maj.

Igår spenderade vi våran dag med Carina och Rasmus, gick lite på stan och sen åkte vi o handlade och sen hem och drog en repa med dammsugaren, för att sen kunna laga en riktigt god middag som bestog av marinared fläskytterfilé, potatisgratäng som förövrigt bara räckte till Christoffer och Rasmus, grönsaker och gladd med jordgubbar till efterrätt. Riktigt mums! Sen drog vi ner till bowlingen och örde discobowling som jag redan sagt vann. Riktigt bra spelat där av mig ;)
Efter bowlingen åkte vi till Bleka och spelade Wii och umgicks med folket, mycket trevligt!

Idag tog vi oss en riktig sovmorgon, duschade och gjorde oss iordning och åkte sen till Krokom och hälsade på Anita, Kurt, Kasper och Martha (Christoffers gammelmormor). Riktigt mysig, hellet efter att inte ha varit där på länge. Sen åkte vi hem, hämtade Christoffers xbox och åkte till Brunflo och blev bjuden på mat. Älgstek med grönsaker och strips, till efterrätt fruktsallad och vaniljvisp. Riktigt mumsigt! Känns som att jag har svullat ihelgen men idag ligger jag 10 points plus (vilket inte är bra) eftersom jag inte käkade riktig lunch (verkligen inge bra!).

Imorn är det vägning så det ska bli spännande. Den här veckan känns iallfall bra även om jag inte har tränat så himla mycket. Jag rör mig ju och så varje dag, men det har inte brukat kännts så bra ett tag här nu. Även fast jag har ätit riktigt gott och unnat mig efterrätter 2 dagar, och godis och lite chips igår så har jag hållit mig innom mina points :)

Eh, ja vad har jag mer att berätta? Att det är tre veckor kvar tills vi åker iväg på kryssning. Ska bli riktigt kul och med rätt folk :) Ska bli skönt att komma iväg en sväng!
Och om två veckor har Emelie hunnit varit här och  åkt igen. Haha, inte för att jag ser fram emot att hon ska åka, men det ska bli kul att träffa henne igen :)

Ja, nej vilket tråkigt inlägg. Har lixom inte så himla mycket att skriva om, så det får ni stå ut med.
Jo, jag kan berätta att nästan alla, förutom små knurtar, av sårskorpan på tatueringen har åkt av nu. Verkar ha bra läk-kött ja ;)
Tack och hej, leverpastej. Hoppas du är nöjd nu Anja ;)

Anja

hehe thx very much!!! nu hade jag nåt att göra i 5 min ;) men jobbar du nåt på sjöängen nu ?eller är det bara som pers. ass? jag har feeeeeeeetaste jävla ångesten över att hitta jobb när jag kommer hem. drömmer typ mardrömmar om det :( bu bu



puss!



2009-03-22, 19:55:41 URL: http://[email protected]

Emelie Sundin

Du hinner med en massa du gumman. :P

Ja det blir en snabbvisit. Haha. :D



2009-03-22, 19:57:42 URL: http://wilmen.blogg.se/

Anja

hehe fuck yeah klart jag är intresserad! ska antagligen jobba extra på Gold's (jocks), men det räcker ju liksom inte...

Så säg till din chef att jag är en trevlig liten tjej som alltid jobbar häcken av sig no matter what, och går bra ihop med både unga, gamla, engelsmän och svenskar!

Eller har du något telefonnummer jag kan ringa? Du är en liten snälling by the way!!



Och SJÄLVKLART vill jag träffa dig när jag kommer hem! Har ett sånt extremt socialt begär nu, de enda jag umgås med är mina jobbarkompisar och C, jag saknar er alla i Ö-sund så jävla mycket!!!!

puss



2009-03-22, 23:15:19 URL: http://[email protected]

Anja

Jag ska jobba på Sjöängen i sommar ;) hihi

ringde Carina idag, hon blev jätteglad och jag med! Så nu är jobbfrågan löst. Puss



2009-03-24, 13:01:10 URL: http://[email protected]



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?