full fart mot helgen!

2009-01-23, 10:32:59 / Kategori: my words
jag sov så sjukt skönt i morse, ändå hade jag ställt klockan på 8 så att jag inte skulle sova hela dan. Känns som att jag måste vrida tillbaka dygnen till normalt igen, är ju så sjukt trött hela tiden. Men det värsta är ju at jag inte har nåt att göra när jag kliver upp på morgon. Ligga i soffan och pilla på datorn, okej.

Ska träffa Elin om en timme, lämna tillbaka en twilight-bok och kolla på glasögon. Jag måste verkligen göra nåt åt det här, min syn blir bara sämre och sämre. Blir nog linser oxå eftersom jag inte orkar ha glasögon jämt. Får se vad vi hittar på.

Ikväll ska jag, mamma och Christoffer på Östersundsrevyn. Meningen att mormor oxå skulle med, men hon hade tydligen jätte ont i ryggen, mot njurarna, så hon kommer inte. Tråkigt, jag som sett fram emot att träffa mormor.



Gumman, det ordnar sig, jag finns alltid här! <3

Emelie

Jag tror jag solade lite för länge. :P



2009-01-23, 12:43:37 URL: http://wilmen.blogg.se/

Anonym

SV: jag har faktiskt två systrar som fyller något specielt i år. och ordnar jag nått för den ena måste jag göra det för den andra oxå. så det är det inte. Ni får vänta och se.:D



2009-01-23, 16:54:53

Anonym

tack för ditt stöd bästis <3



2009-01-23, 20:03:50



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?