trött som en gnu!

2009-01-30, 19:18:35 / Kategori: my words
Huh, nu har jag äntligen slutat för den här gången. Är så sjukt trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen... Snart kommer Susanne och vi ska laga mat och dricka vin. Andra veckan i rad nu, och nästa vecka ska vi på 80talsfest, det här bådar inte gott!!

Iallafall ska det bli så skönt att träffa bästavän igen! Har inte setts sen yran, och vi pratar typ aldrig. Men ändå är hon min allra bästa vän, och vi behöver inte träffas jämt för att veta vart vi har varandra. Vi har aldrig varit med om att den andre tycker att vi glider ifrån varandra-senariet, för vi vet exakt vart den andre står och vart vi kan vända oss om vi håller på att fall.
Älsklingen ska käka med oss, sen går han ner till sina vänner och hur bra är inte det?! då kan vi rå om varandra själv, mys!

Förresten kom min telefon igår!!!
och jag tycker om den :)


Emelie

Haha skicka telefonen till mig då!!!



2009-01-30, 21:15:23 URL: http://wilmen.blogg.se/

rania

söt bloggggggggggg:d



2009-01-30, 21:21:27 URL: http://knowles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?