trött och helt pajj i kroppen.

2009-01-21, 10:24:31 / Kategori: my words
Jag har fortfarande träningsvärk som ett as, och det känns sådär att spinningen är i fullgång om 2 timmar. Men det ska bli skönt. Gårdagen var en vilodag så nu behöver jag träningen för att inte klättra på väggaran innan jobbet. Börjar bli så rastlös här hemma!

Idag sökte jag en lägenhet på Akelius iallafall, en tvåa på 66 kvadrat ovanför stora kyrkan. Dock lite dyr hyra (med garage så skulle det gå på drygt 4800) så nu när jag tänker efter så vet jag inte om vi har dom pengarna i månaden. Smart att tänka på det efter jag skickade in anmälan. Men jag tror ändå att det är många som har sökt den lägenheten så egentligen inte att vi skulle få den.... Lättare med Torvalla än stan kan jag ju säga...

Nu sitter jag och käkar havregrynsgröt med lingonsylt, när det är slut ska jag kläpå mig och packa för både träning och jobb. Nu kommer pappa snart och hämtar mig för att åka ner på stan, tänkte leta efter Twilight böckerna och jag hoppas jag kan göra det nu även fast han kommer.

Nu måste jag göra mig iordning, puss

Ella

Passa dig för att äta för mycket lingonsylt, så de inte får det i huvudet menar jag ;) HAHA



2009-01-21, 19:02:08

Emelie

Hörru din kossa du har lingonsylt i huvve. ;P Höhöhöhöhohohohahahhihö...



2009-01-21, 22:31:44 URL: http://wilmen.blogg.se/

åsa

bla bla bla, ni är jätte kul båda två.. men jag erkänner, jag har lingonsyly i huvet ibland ;)



2009-01-22, 08:26:26 URL: http://pettssson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?