tack

2009-01-18, 17:55:04 / Kategori: my words
tack för era kommentarer till inlägget nedanför, jag blev jätte glad!

Fast jag tror jag måste klargöra en sak bara; Jag skulle aldrig vilja väga 50 kilo! Jag skull bli ett vandrande skelett då och hur snyggt är det när alla ben sticker ut över allt? Jag vill gå ner i vikt för att jag har fått jätte fula bristningar på magen och är trött på att alltid skämmas för mig själv. Framför allt så gick jag med i Viktväktarna för att må bättre! Både fysiskt och psykiskt.

Så ligger det till, vill skriva så mycket mer om det där, men idag känner jag inte alls för att gå in på detaljer och blotta hela själen för er, kanske blir en annan gång då jag mår bättre. Idag har jag en down-dag, hoppas på bättre imorn då jag&elin ska köra kettlebells och efter det ska jag på min första vägning! hoppas det har gått bra min första vecka... Puss

Emelie

Det kommer nog gå bra! =) Vill också börja... Man vill ju kunna gå ut i sommar. :P



2009-01-18, 18:34:52 URL: http://wilmen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?