sträcket är nått :(

2009-01-08, 22:25:00 / Kategori: my words
Jag vill verkligen inte inse just det som jag insåg nu. Hur mycket jag egentligen väger och mitt växande midjemått, jag blir bara deppig. Fortätter det här så kommer jag vara där nere igen i träsket. Men jag klara det inte själv! Jag har en sambo som äter vad som hellst och han har vägt samma sak i flera år nu utan att gå upp ett gram. Oavsett vad jag säger såfortsätter samma sak här hemma och jag känner att jag inte får det stöd jag behöver för att ändra mina vanor och mitt sätt att leva. Jag vet att jag kanske börjar bli tjatig, men det här är snart det enda jag tänker på! Jag måste gå ner i vikt för att bli nöjd med mig själv och för att kunna släppa det här, att kännas tillfreds med mig själv.

Jag tänkte på det där med promenader och att röra mig mer, det vore toppen och bra för mig för jag klara inte av att äta vissa saker och låta vissa stå. Veckorevyn tipsade om nån sida, tappa.se , där man registrerar sig. köper stegräknare och går en massa. Ska det vara så svårt att göra det själv, utan att betala 160 spänn i månan?

Jag behöver nån som är med mig, som stöttar mig varje dag och har samma mål som mig. Finns du där ute så hör mitt rop på hjälp!!!

Susanne

Hjärtat! Jag ställer upp! Jag har börjat att promenera varje dag nu och jag ska ta tag i gymmet. Vi ska fixa detta men jag vill bara säga att du är den finaste som finns både på insidan och utsidan! Men du har mitt fulla stöd för jag måste också verkligen fixa detta nu! Tusen kramar hjärtat!



2009-01-08, 22:41:42

Sandra

Du kan få hänga på mig och gänget. Vi tränar iaf varannan dag. och ska ut och gå där emellan, hårdträning nu ett tag framöver. Jag gör det inte för viktminskningen(även fast det behövs på mig) men för att aktivera mig själv. Och då ställer jag inte samma krav på mig själv heller som om jag skulle göra det för vikten.



2009-01-09, 00:15:46 URL: http://sqvist.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?