Nu ska det bli förändring!

2009-01-11, 22:40:08 / Kategori: my words
Idag bestämde jag mig för att göra nånting drastikst i mitt liv, imorn ska jag nämligen följa men Anita ViktVäktarna! Jag käner att jag inte klarar av det här själv tack vare "min svaga karatär" (oj vilken bortförklring!!!!) men nu jävlar! tack och lov har jag världens bästa pojkvän som kommer stötta mig, även om jag måste fråga för att själv inse det...

Idag har vi varit och käkat hos Carina och Pelle, och Rasmus&Anton, sen åkte vi ner till Anita och drack kaffe. Blev så jävla peppad av henne så det ska bli kul!! att sätta igång imorn. Hon har en såndär riktigt flashig crosstrainer och älsklingen blev så imponerad att han tyckte att jag oxå skulle köpa mig en såndär. Han lovade att om jag köpte en sån så skulle han oxå börja träna på den, höhö!!

På tisdag firar vi våran 1½års dag, och vet ni vad jag ska göra?! Jobba, och jobba innebär att inte sova hemma! det sög, jag ville bara laga god middag tillsammans och mysa hela kvällen. Det sög, men pengarna behövs oxå. Förresten har jag inte jobbat sen torsdagsmorse så det gör nog ingenting ändå :P

jag älskar dig, min prins<3
vet ni vad vi ska göra nu? titta på kissemissar, tihi!

PUSS!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?