mörk choklad

2009-01-05, 19:15:27 / Kategori: my words
Hej och hå, efter att jag skrivit klart förra inlägget kom älsklingen hem, 2 timmar tidigare än väntat eftersom dom hade fått slut på jobb. Vi åkte på mekonomen och tjaffsade om vart hans ljuddämpare låg och inte låg. Sen åkte vi ner på stan, och shoppade loss, eller inte. Köpte bara lite mat på Coop konsum. När vi kommit hem och lagat mat, en supergod vegitarisk soppa, så ringde pappa och ville bjuda oss på Donken. Javisst tyckte vi och for iväg, Bärgarn som pappa åkte med hade skurit så vi umgicks lite med han innan han jobbarkompis kom. Trevligt trevligt.

Nu sitter jag i sängen och mumsar mörk choklad, 70% från Premium. Mörk choklad biter inte på mig så jag käkar den som om det vore mjölkchoklad jag käkade. Kanske måste testa en mörkare?

Jag håller oxå på å bakar matbröd, nämligen långpannebröd eller filmjölkslimpa som andra kallar det. Det blir mumma det till soppan i kväll :) Nej nu måste jag styra upp i köket, svejs!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?