kramper

2009-01-10, 23:42:38 / Kategori: my words
Här sitter jag och halvsover, älsklingen sitter och kollar på nån film på trean. Och jag har så jävla ont i min arm! har suttit och ätit ostkrokar så jag antar att det är kramper efter det ;) höhö, jag ska snart börja mitt nyttigare liv, fast först har jag ätar-dag. Funderar på nånting drastiskt till veckan, men måste höra att jag får stödet först.

idag har vi legat bakis efter gårdagen. Kvällen slutade i tårar och ännu mera tårar. Tycker inte alls om att bli så full som igår, så jag slår ett slag för att förbjuda alkohol i Martins närhet!

Känner att det här inte blir ett givande inlägg, vare sig för er eller mig, men jag har inget bättre för mig. Skulle tro att det snart blir sängen, ooooyes! Godnatt på er sockerpullor!


Emelie

Mums vad gott med krokar. =)



2009-01-11, 00:07:30



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?