jag vill ha ny telefon...

2009-01-25, 12:24:38 / Kategori: my words
ojoj, nej jag orkar inte uppdatera helgen än. För idag har jag mensvärk som tar död på mig och är allmänt slö. Ska nog gå ner på stan och ta en kaffe med Tove&Moe snart. Måste tillägga att jag ägde upp dom på bowling igår! iallafall första rundan, sen blev jag slö. Tack och lov har vi söta pojkvänner som verkligen föröker få oss att komma lika.

Lyckades tappa telefon igår oxå så att kamran gick sönder. Nu hänger sig hela telefon om jag går in på kamran, och ljudet (typ om det ringer) funkar när det vill. Och så börjar den hänga sig var och varannan minut. Åhh, jag vill ha en nu telefon!!! Har hittat en assnygg som jag verkligen vill ha, och den är tillochme i min prisklass. Men, som alltid ska det finnas ett men i leken, jag vet inte om det är en sån telefon som en nära vän har. Jag vill inte vara nån härmapa direkt....




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?