helt slutkörd!

2009-01-14, 22:19:04 / Kategori: my words
Hej och hå, här sitter jag och är hur trött som hellst! Klev upp 6 imorse (ovanligt för att vara jag va?! men jag jobbade så det var därför) När jag slutade klockan 8 så åkte jag inte hem och sov, faktiskt, utan jag låg i soffan med datorn i knä och kollade runt. Sen började jag tvätta och mentalt förbereda mig på träningen. Jag och Elin träffades för en lunchdate med 45 minuters spinning innan. Hur skönt som hellst och jag kände att jag orkade mer idag, backarna var asjobbig, men jag klarade det gallant :D

När jag sen var påväg hem fick jag ett mindre roligt besked angående jobbet. Nästa månad kommer jag bara jobba 50 timmar pågrund av olika anledningar som jag inte kan skriva här, och sen efter det kommer jag få 10 timmar färre. Som sagt kan jag inte skriva varför, men det känns väldigt tråkigt även om jag samtidigt förstår. Det här innebär att jag måste ge mig ut i ett tappert försök att få jobba som vikarie på olika ställen... Jaja, det löser sig sa guldfiken i c-vitaminvattnet.

Vad tyckte ni om receptet?
Nu när jag äter massa ny, god och nyttig mat så funderar jag på att lägga upp recepten som jag gillar. Hoppas det kan glädja nån iallafall :)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?