gårdagen var lyckad!

2009-01-20, 09:21:34 / Kategori: my words
Jag hade gått ner 1,4 kilo tills igår, 1,4 kilo!! Jag är supernöjd, trodde aldrig att jag kunde gå ner så mycket på bara en vecka. Anita hade oxå gått ner, 0.9 kilo, hon som"inte hade gått ner nånting alls! Nu är jag ännu mer peppad vill jag lova!

Sen vill jag bara tipsa alla som inte har varit på kettlebells - gå på det! Det är hur kul som hellst, och riktigt jobbigt. Det är inte som bodypump där man ska göra i viss takt utan på kettlebells kör man övningarna i sin egen takt och musiken är bara som peppning. Men gissa om jag har träningsvärk idag, ohuch! Vi kom överens om att vi ska köra kettlebells en gång i veckan nu, hur bra låter inte det? På onsdagblir det lunchspinning iallafall och det är inte dåligt det heller.

Jag har inte så mycket att skriva just nu faktiskt, så jag kryper ner under täcker iställe och väntar på att topmodel ska börja. puss

Susanne

GRATTIS GUMMAN!!!! Det är ju fantastiskt!! Stora kramar



2009-01-20, 15:27:41

Emelie

Å vad kul vännen! =)Grattis! :D



2009-01-20, 19:11:56 URL: http://wilmen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?