fredagskväll.

2009-01-09, 19:55:27 / Kategori: my words
Vi vet inte vad vi ska göra ikväll, tydligen ska det spelas poker hemma hos Ella och Martin, ocg Moe ville att vi skulel hänga med på News och ta en öl med han och Linus. Lite tråkigt att bara gå ner med dom och ännu tråkigare med poker även om jag skulle få umgås med Ella. Vet inte alls, Let's dance börjar snart och det skulle jag vilja se och snaska grönsaker och dipp och chokladdoppade frukter. Nu börjar man bli så trött så ja jag vet inte alls vad som händer.

Förövrigt kom Ella hit med en tiger-tavla till mig, tack så jätte mycket!! vet inte riktigt vart den ska sitta än, men antagligen ovanför tvn, vi får se imorn :)

Såg precis att det ska börja ett nytt tatueringsprogram på Discovery ikväll- LA ink med Kat som var med i Miami ink förut! Åh, gissa vem som ska se det och sukta och bara längta till 16de mars!! :D


men nu är det datorfri kväll från och med nu, PUSS!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?